Saturday, May 30, 2009

#724 - This Saturday

ENGLISH

Well, today I'm going back to Yogyakarta. As you can read at my previous entry, this time I will be driving back home.

Of course for this trip I had to prepare my car well. Therefore yesterday I brought it to the autoshop. This idea was also ignited because two days ago, it was so hot in my car. Yea, it was around 11 AM where the sun was blazing. It might be the green house effect. However, for safety, I had an idea to bring my car to the autoshop. Nothing to loose since at least I could have it checked and prepared for my trip today. At 5 PM, the service was done, it literally took the whole day!

Well, actually I forgot to write in the previous entry a quick review about a movie I watched two days ago which was Terminator: Salvation. I will write about it later tho since now I don't have that much time, haha

BAHASA INDONESIA

Yah, hari ini aku akhirnya akan pulang ke Yogyakarta juga. Seperti yang bisa dibaca pada posting sebelumnya, kali ini aku akan nyetir nih pulangnya.

Tentu saja untuk perjalanan ini aku harus menyiapkan mobil dengan baik. Makanya kemarin aku membawanya ke bengkel. Ide ini bisa muncul karena dua hari yang lalu panas buangett tuh mobilku. Ya, memang sih waktu itu jam 11 dan matahari bener2 panas banget. Mungkin saja kan panasnya disebabkan oleh efek rumah kaca. Namun, untuk keamanan, sudah deh dicekin sekalian saja toh tidak ada ruginya. Jam 5 sore kemarin, akhirnya beres juga servis-nya, yang benar-benar mengambil waktu seharian!

Hmm, sebenernya aku lupa untuk menulis review cepat di posting kemarin tentang film yang aku tonton dua hari yang lalu yaitu Terminator : Salvation. Yah, nanti saja ah nulisnya soalnya sekarang juga sedang buru-buru nih, haha

No comments:

Post a Comment