Friday, June 23, 2006

#163 - My Exam Score

ENGLISH

Yesterday morning I went to school again to get my report book and final examination score paper. I was soo lucky... . I arrived at 8.50 AM (and many friends had already come before me), and I just sat in the hall. I saw 3 tables and a bench, so I concluded that we would get our stuffs there in the hall. My friend said it was gonnabe in the office, but I decided to still wait in the hall. And yes, 10 minutes later, the officers came to the hall, and I was pretty quick to stand in front of the lines (so I didn't have to queue for soo long (there were about 170 students queued, and I was the third person from the front, he3..)). Finally, after waiting for about just 5 minutes, I got my report book and score paper (pics below).

Before going back home, I bought some comics just across my school. Two of them were VERY cheap (Rp. 2,500.oo / comic) >> because they were old edition.... . That afternoon, I cancelled my plan to hang out with my friends.... :(

::: my score paper

::: My 2nd semester report page

note: click to enlarge

BAHASA INDONESIA

Kemarin pagi aku pergi ke sekolah lagi untuk mengambil buku raportku dan kertas nilai ujian akhirku. Aku beruntung banget.... . Aku datengnya jam 8.50 pagi (dan banyak temenku dah dateng lebih dulu daripada aku), dan aku langsung duduk di aula. Aku melihat ada 3 meja dan 1 kursi panjang, jadi aku menyimpulkan kalo kita akan mendapatkan surat-surat kita disana di aula. Temenku bilang kalo bakalan dibagi di kantor sekolah, tapi aku tetep duduk di aula. Dan bener aja, 10 menit kemudian, petugasnya datang ke aula, dan aku cukup cepat untuk beerdiri di baguan depan antrian (jadi kan aku nggak harus ngantri untuk lamaaaa banget (kemarin ada sekitar 170 murid yang mengantri, dan aku adalah orang ketiga dari depan, he3...)). Akhirnya, setelah menunggu sekitar 5 menit, aku mendapatkan buku raportku dan surat nilaiku (gambar di atas).

Sebelum balik ke rumah, aku beli beberapa komik di depan sekolah. Dua diantaranya murah BANGET (cuma Rp. 2.500,oo / komik) >> soalnya edisi lama sih.... . Siangnya, aku membatalkan rencana untuk pergi jalan-jalan sama temenku... :(


No comments:

Post a Comment