Saturday, April 11, 2009

#698 - Lazy Time

ENGLISH

Well, nothing much I have done these last two days. I literally enjoy this short holiday so that my brain will have been refreshed by next week, haha... . I also enjoy the internet connection in my home tho, since because of this incident, my connection in Bandung has not been as good as usual, hmmm... .

Anyway, I bought new glasses yesterday. Today actually I could pick it up, but when I went to the Optic, it had already been closed (at 9 PM), haha. I think tomorrow I'm gonna take it. Well, the glasses were in promo program so that I got a 30% off for the frame and also could pick an almost Rp 1,200,000.- sunglasses for free, huahaha... .

::: home-made steak (local meat this time)

BAHASA INDONESIA

Hmm, ga ada banyak hal yang aku lakukan belakangan ini. Aku benar2 menikmati liburan singkat ini jadinya mudah2any otakku sudah tersegarkan minggu depan, haha... . Aku juga menikmati koneksi internet di rumah neh, soalnya kan karena insiden ini, koneksiku di Bandung tidak sebagus biasanya neh, hmmm... .

Ngomong2, aku beli kacamata baru loh kemarin. Hari ini sih seharusnya aku ambil, tetapi sewaktu ke Optiknya tadi, udah tutup (jam 9 malem sih), haha. Aku rasa besok aja ah ambilnya. Yah, kacamatanya lagi ada program promo, lumayan neh, jadi kan dapat diskon 30% untuk frame-nya, dan juga bisa mendapat kacamata hitam seharga hampir Rp 1.200.000,- gratis loh, huahaha... .

No comments:

Post a Comment