Friday, April 03, 2009

#694 - Friday the Third

ENGLISH

This Friday, I finally could have fun for a while, haha. After college time this morning, my friends and I went to BSM. We played bowling there, two games each this time. Anyway, I think I need to practice more to be able to get to my used to average score, haha. Now it's kinda hard to reach the score 100 since I lost my consistency during the game, hmmm. For example, I scored a back to back spare and strike on the fifth and six game, but then I only scored 1 on the seventh game, damnit!

Anyway, then we went karaokeing for two hours. After that we had dinner at a restaurant, which is really expensive. It cost Rp 45,000.- for a beef kangkung hotplate. The price could have been fair enough if the taste paid off. However, I think it was just okay, not that delicious. Even I prefer the kangkung hotplate I ate in Lembang this time. It was A LOT cheaper and more tasty for me, hmmm.

Yeah, tomorrow is Saturday. We will see, I think there's a chance it's not gonnabe as tiring as other ordinary Saturday this semester, haha. I'm hoping so.

::: kangkung hotplate and crab puyunghai

BAHASA INDONESIA

Jumat ini, akhirya bisa senang2 sedikit, haha. Habis waktu di kampus pagi tadi, aku dan teman2 pergi ke BSM. Kita main bowling disana, kali ini dua games masing2. Ngomong2, rasanya aku harus banyak latihan deh untuk mengembalikan nilai rata2 per-permainanku ke kaya dulu lagi. Sekarang rasanya susah juga gitu mencapai nilai 100 karena memang aku kaya kehilangan konsistensi di permainan, hmm. Misalnya nih, aku mencetak spare dan strike berturutan di game lima dan enam, tetapi di game ketujuh aku malah cuma dapet skor 1. Sial!

Ngomong2, trus kita karaokean dua jam. Habis itu kita makan di restoran, yang menurutku sih sangat mahal. Untuk sebuah hotplate kangkung sapi kita harus membayar Rp 45.000,- lho. Harganya masih oke sih andaikata memang masakannya enak kan. Namun, menurutku koq gak sespesial itu ya? Malah aku lebih memilih hotplate kangkung yang aku makan di Lembang waktu ini lho. Itu JAUH lebih murah dan juga lebih enak kalo untuk aku, hmmm.

Ya, besok adalah Sabtu. Kita akan lihat, rasanya ada kemungkinan besok tidak akan semelelahkan hari Sabtu biasa semester ini, haha. Yah, mudah2an sih

No comments:

Post a Comment