Monday, April 21, 2008

#516 - Monday the 21st

ENGLISH

Haha, this is the week. Next Thursday I'm gonna go on a 'Company Visit', a program where I become the project manager (LOL, so The Apprentice, haha... :) ). So today I made all the calls, confirming everything's fine (so far everything has gone as I want, yeah). Hopefully there will be no problem.

Anyway, one of my lecturer knows there will be a 'Company Visit' next Thursday. SO, (I think) he gave us an assignment on purpose, wah... . Usually he gives like 10 days - 2 weeks time for assignment, but this time, he only gave us 1 week (he gave us this assignment last Friday so next Friday is the due date). Daammnnn... :( Well, okay, I knew what I had to do, finish the assignment as possible as I could. And that's what I did last weekend. Instead of enjoying my weekend, I finished all the assignments for this week, haha... . (apparently the assignment is not that difficult tho, haha... :D).

Anyway, today is Kartini's Day, and Happy Kartini's Day for all women, haha... .

I think tomorrow I'm gonna bring my laptop to hp again, unless I have something really important to do with my laptop first, hmmm....

BAHASA INDONESIA

Haha, ini dia minggunya. Besok Kamis aku akan pergi deh di acara 'Kunjungan Perusahaan', sebuah acara dimana aku jadi project manager-nya (LOL, The Apprentice bgt dah pilihan katanya, haha... :) ). Makanya hari ini aku telpon banyak tempat, mengkonfirmasi kalo semuanya oke-oke saja (sejauh ini sih semuanya berjalan seperti yang aku harapkan, yeah). Moga2 ga akan ada masalah deh.

Ngomong2, salah satu dosenku kan tau tu akan ada 'Kunjungan Perusahaan' besok Kamis. MAKANYA (aku rasa) dia ngasi kita sebuah tugas dengan sengaja, wah... . Biasanya kan kita dikasi waktu 10 hari - 2 minggu untuk ngerjain tugas, nah kali ini cuma dikasi waktu seminggu doang (tugas yang kali ini dikasinya hari Jumat kemarin makanya Jumat besok harus udah dikumpulin). Siaaaaallll... :( Hmm, oke dah, aku tau apa yang harus aku lakukan, menyelesaikan tugas secepat mungkin. Dan itulah yang aku kerjain wiken kemarin. Bukannya menikmati akhir minggu, aku malah menyelesaikan semua tugas buat minggu ini, haha... . (ternyata tugasnya kagak susah-susah amat, haha... :D).

Ngomong2 hari ini kan Hari Kartini, dan Selamat Hari Kartini deh buat para perempuan, haha...

Kayae besok dah aku akan membawa laptopku ke hp lagi, kecuali kalo beneran ada hal yang sangat penting banget yang harus aku selesaikan dengan laptop dulu, hmmm.... .

No comments:

Post a Comment