Friday, March 07, 2008

#493 - Thursday & Friday

ENGLISH

Yesterday was my OFF Day, yeah... . I went to the bank and checked my account. Then, I went to Istana Plaza and went to the marketing office to ask the lasing manager about leasing a space there (for Kassaya, hehe... :D). Then I went back home. Anyway,later that evening I watched the top 8 Gals performances on American Idol. I thought Asia'h and Kady would leave (surprisingly, Amanda was good!) and Syesha and Ramiele were in the bubble. Kady is NO Katharine McPhee, haha... . Why did I think Asia'h would leave? Well, it's just my feeling and we always lost a pretty good singer in the top 16. Asia'h is pretty good actually, but I dun think she would win. I dun hate nor like her.

Today is Friday and tomorrow I'm gonna have my midterm, Numerical Methods. Wish Me Luck...

Anyway, today I also watched the Result Show of American Idol. This week, my prediction is 100% correct!! Yeah!! Hahaha... . Four eliminated contestants are Kady Malloy, Luke Menard, Asia'h Epperson, and Danny Noriega. Yeah, my Kristy is on the top 12, wkwkwkw... .

::: four eliminated contestants. From left to right: Asia'h Epperson, Danny Noriega, Kady Malloy, and Luke Menard

::: four eliminated contestants

::: The Top 12 of American Idol 2008 (season 7)

BAHASA INDONESIA

Kemarin adalah hari libur saya, yeah... . Aku pergi ke bank buat ngecek rekeningku. Kemudian, aku ke Istana Plaza dan pergi ke kantor pemasarannya buat nanya2 gitu sama manajer penyewaannya tentang nyewa tempat disana (untuk Kassaya, hehe... :D). Trus aku balik deh. Trus, sorenya aku nonton American Idol 8 besar cewe-nya. Aku rasa Asia'h dan Kady akan pergi (yang mengejutkan, Amanda bagus loh!) dan Syesha dan Ramiele aku rasa agak berbahaya tuh. Kady nggak ada apa2nya dibanding Katharine McPhee, haha... . Kenapa aku rasa Asia'h akan pergi? Hmm, feeling aja koq dan kan memang selalu ada kontestan yang cukup bagus yang tereliminasi di 16 besar. Asia'h lumayan bagus sebenernya tapi aku rasa dia juga nggak akan menang. Aku nggak membenci ato bener2 suka sama dia.

Hari ini adalah Jumat dan besok adalah hari UTS-ku yang pertama, dengan ujian Metoda Numerik. Doakan saya yah...

Ngomong2, baru aja ni nonton Result Show dari American Idol. Minggu ini prediksi saya 100% benar loh!! Yeah!! Hahaha... . Empat kontestan yang tereliminasi adalah Kady Malloy, Luke Menard, Asia'h Epperson, dan Danny Noriega. Yeah, Kristy-ku masuk 12 besar, wkwkwkw.... .

No comments:

Post a Comment