Friday, October 26, 2007

#426 - Sick

ENGLISH

I think I am food-poisoned, arrggghhh... . Yesterday I bought oysters at a warung and I guess those oysters were not not fresh... :( This is the third time I get food-poisoned in Bandung, after this and this time. I felt the weather was very chilly yesterday evening, but I thought that was just Bandung's wheather, which is pretty chilly these days. On midnight, it got worse, arrrggghhhh (I puked). I didn't sleep really well, in fact, I got dizzy, arrrggghhhh (the worse condition I had in the last several years I guess... :( ).

This morning I had a lecture on 9 AM but I couldn't make it (my alarm rang at 7.55 AM but I just couldn't get up). Arrrggghhhhh.... . Now I'm feeling better, not 100% fit but it's around 60 - 75% I guess...

Btw, yesterday the first Airbus A-380 (the biggest plane in the world) flew for the first its commercial flight from Singapore to Sydney operated by Singapore Airlines with flight number SQ 380.

::: Singapore Airlines' Airbus A-380 SQ 380 was taxiing on her way to the runway to take off to Sydney

BAHASA INDONESIA

Kayake aku baru aja keracunan makanan deh, arrggghhh... . Kemarin kan aku beli kerang tuh di sebuah warung dan kayake kerangnya basi deh... :( Ini adalah kali ketiga nih aku keracunan makanan di Bandung, setelah waktu ini dan waktu ini. Aku kemarin malem ngerasa koq dingin banget yah, tapi aku mikirnya ya memang cuacanya Bandung aja sih yang akhir2 ini kan memang lagi dingin2 banget. Tengah malem, malah tambah parah, arrrggghhhh (aku sampe muntah sgala). Aku nggak bisa tidur dengan nyenyak, malahan, aku sakit kepala, arrrggghhhh (kondisi terburukku neh dari beberapa tahun belakangan kayanya... :( ).

Pagi tadi aku sebenere ada kuliah jam 9 pagi tapi aku nggak bisa dateng (alarmku bunyi jam 7.55 pagi tp gabisa bangun). Arrrggghhhhh.... . Skarang udah mendingan sih, belum 100% fit sih, tp udah sekitar 60 - 75%an lah kayanya...

Btw, kemarin pesawat Airbus A-380 yang pertama (pesawat terbesar di dunia) terbang untuk pertama kalinya loh dalam penerbangan komersial perdana yang dioperasikan oleh maskapai Singapore Airlines pada rute Singapore - Sydney dengan nomor penerbangan SQ 380.

No comments:

Post a Comment