Thursday, October 11, 2007

#419 - Wed & Thu

ENGLISH

Huhuhu, why can't I access my own blog?? hmmm.... . Ah, so stupid, I forgot to change the DNS

Btw, yesterday was the last day of my UTS. The last subject was Finance Math. Arrggghhh, our lecturer sucks!! He gave us 10 (TEN) essay questions to do!! Arrrggghhh... . That was so much!! Plus, he couldn't explain really well, and that became another problem... :( In the end, I think I did well...

Anyway, this morning I went back to Jogja, he3... :) I got up at 3.30 AM (I forced myself to sleep, even only for 4 hours). I ordered a taxi to come at 4.15 AM but it came at 4.05 AM, haha. At 4.25 AM I went to the airport and had to wait before the main entrance door was opened. I then checked in and entered the waiting lounge (different with the last time I went to Husein Sastranegara Airport, this waiting lounge was on the second story). At 6 AM we boarded the plane at at 6.15, Merpati's Boeing 737-2S3/adv PK-MBH took off to Yogyakarta, he3... :D At 6.50 AM we landed at Adisucipto Airport Yogyakarta.

Btw, before boarding I wanted to call my mom to pick me up (so, in case the flight was delayed, my mom wouldn't have to wait for long at the airport), but my cellphone couldn't be used at all!!! Arrggghhh.... . Lucky the man sat next to me was so kind and he lend me his cellphone after I asked him to borrow his, ha3... :D

::: my ticket and boarding pass

::: Husein Sastranegara Airport's waiting lounge (2nd story)

::: Left: Merpati's Boeing 737-2S3 reg code PK-MBH flight MZ 854 (which took me to Yogyakarta), Right: Merpati's Boeing 737-228/adv reg code PK-MBX (which would fly to Surabaya).

BAHASA INDONESIA

Huhuhu, kenapa ya gabisa blogku disini?? hmm.... . Ah, goblog bgt, lupa ganti DNSnya

Btw, kemarin adalah hari terakhir UTS. Mata kuliah terakhir adalah Matematika Keuangan. Arrggghhh, dosenku nyebelin bgt!! Masa dia kasi kita 10 (SEPULUH) soal untuk dikerjain!! Arrrggghhh... . Kan banyak banget tuh!! Plus, dia jg gabisa menjelaskan dengan baik, dan itu juga jadi masalah tersendiri... :( Akhirnya, aku lumayan sih ngerjainnya...

Ngomong2, pagi ini aku balik ke Jogja loh, he3... :) Aku bangun jam 3.30 pagi (aku memaksa diri untuk tidur, walau cuma selama 4 jam tuh). Aku pesen taksi buat dateng jam 4.05 pagi tapi dah dateng tuh jam 4.05. Jam 4.25 aku pergi ke bandara dan mesti nunggu juga sebelum pintu masuk utama dibuka. Aku trus check-in dan nunggu di ruang tunggu (ruangnya lain dari terakhir kali aku masuk Bandara Husein Sastranegara, yang tadi ruang tunggunya di lantai 2). Jam 6 pagi kita naik ke pesawat dan jam 6.15 pagi pesawat Merpati Boeing 737-2S3/adv PK-MBH tinggal landas menuju Yogyakarta, ha3... :D Jam 6.50an pagi kita mendarat di Bandara Adisucipto Yogyakarta,

Btw, sebelum naik pesawat kan aku mau nelpon mamaku tuh buat jemput (jadi misalnya kalo penerbangannya telat kan jadi ga mesti nungguin di bandara lama2 amat gitu), tapi hapeku gabisa dipake sama sekali!!! Arrggghhh.... . Untung bgt orang yang duduk di sebelahku baik banget mau minjemin hapenya waktu aku bilang mo pinjem hapenya dia, ha3... :D

No comments:

Post a Comment