Friday, November 11, 2005

Complicated Friday

ENGLISH

Today was both a hard and a fun day for me. Well, at school today I had a physic exam. It was not so fair. We had to do 10 multiple choice questions (and for number 1 and 10 there was no correct answer in the options, of course it confused me). Then, my teacher said that he had lost our exam papers so he planned to have an examination again next week. What!?!?!?! That's very very unfair. We have to take something bad because of his fault. (That's definitely unfair). Fortunately, he found our exam papers on his desk. We felt relieved then (but don't u think that it's such a 'fool' thing that should not happen??)

Well, let's just move to the fun stuff. I have said that I always love Friday. And so do I today (despite those bad things that already happened at school). My friends and I played bowling today, and fortunately this is my day. I played pretty well today :D. Then after that we had dinner at Paparon's Pizza (OMG, we ate there again, to be honest, I am so bored and I wanted to eat somewhere else, but because my friend forced me, so I gave in). Then at 7.30 PM we went home.

Well, after arriving at home, I had to work hard again. I had to finish my biology assignment plus I had to study chemistry for the examination tomorrow....

INDONESIAN

Hari ini adalah hari yang susah sekaligus menyenangkan buat aku. Hari ini di sekolah ada ulangan fisika. Nggak adil banget. Ada 10 soal pilihan ganda (dan untuk nomer 1 sama 10 ngga ada jawabannya, jelas aja itu bikin aku bingung). Trus guruku jg bilang kalo dia kehilangan kertas ulangan kita jadi dia merencanakan untuk ulangan lagi minggu depan. Apa!?!?!?!. Nggak adil banget. Kami harus mengambil suatu hal yg buruk karena kesalahannya. Jelas2 mutlak nggak adil. Untungnya, akhirnya dia nemuin kertas ulangannya di mejanya. Kami merasa lega akhirnya (tapi menurutku itu adalah suatu hal 'bodoh' yg nggak perlu terjadi kan??)

OK, sekarang kita pindah ke hal yg menyenangkan. Aku sudah pernah bilang kalo aku suka hari Jumat. Begitu juga hari ini (dengan menyingkirkan hal2 buruk yg terjadi di sekolah). Temenku dan aku main bowling hari ini, dan untungnya ini adalah hariku. Aku main lumayan hari ini :D Habis itu kami makan di Paparon'z Pizza (OMG, makan disitu lagi, jujur aja, aku bosen sebenernya dan aku pengen makan di tempat lain, tapi gara2 temenku maksa, jadi aku nyerah d...). Habis itu jam 7.30 kami pulang ke rumah.


Setelah sampe di rumah, aku mesti kerja keras lagi. Aku mesti nyelesein tugas biologiku plus belajar kimia buat ulangan besok.....

3 comments:

  1. ah ah.... Paparon's Pizza huhuhuhu... favoritnya adikku yg paling kecil :D
    selama 3 bln di Indo kemaren, 3 kali ada kali tuh makan di sana hueheuheuheu....
    niwei... met weekend and selamat berjuang utk ulangan kimianya yah! :)

    ReplyDelete
  2. Aduh ini pak profesor..qeqeqeq..belajar..belajar..en belajar..baguys..baguyss..Indonesia mang butuh orang2x briliant kayak kamu gitjuu..Ebaaaat deh kamuuu!!!

    ReplyDelete