Friday, June 05, 2009

#727 - This Friday

ENGLISH

Actually today I had a plan to go to the gym. It has really been a while since I worked out, damnit!! I think I really need it to be more healthy! However, because of some stuffs, I canceled it today and plan to do it starting Sunday or Monday!! Well, this plan has to be executed!! hahaha

Btw, today I'm not feeling really well. Perhaps I'm catching a flu since now I have the symptoms (coughing). I have done preventive steps tho, so hopefully it's not getting any worse.

Well, nothing much really special happened this day tho. It's just interesting to see Dinara Safina vs Svetlana Kuznetsova in Women's Singles French Open this year. In the men's singles, 23rd seeded Robin Soderling made it to the final! He will face either Roger Federer or Juan Martin del Potro whose match is being played right now.

::: Iga Goreng (Fried Ribs) I had this evening

BAHASA INDONESIA

Sebenarnya hari ini aku ada rencana untuk ke gym. Yah, udah lama banget sejak aku terakhir berolahraga nih, sial!! Aku rasa aku memang membutuhkannya sekarang supaya lebih sehat lagi! Namun, karena satu dua hal, aku membatalkannya hari ini dan berencana baru kesana Minggu atau Senin!! Hmm, rencana ini harus benar2 dieksekusi!! hahaha

Btw, hari ini aku koq gak gitu fit yah. Rasanya udah mulai sedikit flu (batuk2). Aku sudah melakukan tindakan preventif sih, jadi mudah2an tidak menjadi semakin parah dah.

Lainnya tidak ada yang spesial yang terjadi akhir2 ini. Cuma menarik nih melihat Dinara Safina vs Svetlana Kuznetsova di Singles Wanita di French Open tahun ini. Di singles pria, unggulan ke-23 Robin Soderling masuk final loh! Dia akan melawan antara Roger Federer atau Juan Martin del Potro yang pertandingannya sedang dimainkan kini.

No comments:

Post a Comment