Saturday, September 01, 2007

#399 - Busy Weeks

ENGLISH

In these last 2 weeks I have been so busy in campus. I was one OSPEK official, the 29 credits "tragedy", and the most recent one is national math seminar which is gonna be held this morning (Saturday). I was selected to be one official working on parallel classes.

Huh!! So in the last 2 weeks I haven't had any single OFF-day, literally. Now I am soo exhausted.... :(

Btw, yesterday afternoon on Physics Class, there was a sudden quiz!! Arrrgggghhhhhh.... . It was still the second class and we already had quiz?? Arrrgggghhhh.... . Lucky I think I did really well and I'm pretty confident I'm gonna get at least 90 or even 100, huahahahahaha... lol.

Btw, I just found out that Merpati just changed the flight schedule between Bandung and Yogyakarta. It departs at 6.15 AM from Bandung and 4.30 PM from Yogyakarta. I guess Merpati tried to make the flight more effective by joining the Bandung - Yogyakarta and Yogyakarta - Makassar flight, ha3... :) (so the whole route is: Bandung - Makassar (via Yogyakarta)). As a result, if this schedule is fixed, then I gotta get up at about 4 AM in the morning to go to the airport when I go back to Yogyakarta once.

BAHASA INDONESIA

Dalam 2 minggu belakangan ini aku sibuk buanget neh di kampus. Aku kemarin jadi panitia OSPEK, trus "tragedi" 29 sks, dan yang paling baru adalah seminar nasional matematika yang akan diadakan pagi nanti (Sabtu). Aku terpilih jadi salah satu panitia yang kerja di bagian kelas paralel.

Huh!! Jadi dalam 2 minggu terakhir ini aku bener-bener blom ada hari libur neh barang sehari-PUN. Skarang kecapekan saya.... :(

Btw, kemarin siang di Kelas Fisika, ada kuis mendadak! Arrrgggghhhhhh.... . Padahal kemarin kan baru kelas kedua tapi kita udah ada kuis?? Arrrgggghhhh.... . Untungnya aku rasa aku mengerjakan dengan baik koq dan aku lumayan yakin kalo aku akan dapet minimal 90 ato mahal 100, huahahahahaha... lol.

Oya, baru nyadar neh kalo Merpati ternyata mengganti jadwal penerbangannya antara Bandung dan Yogyakarta. Bakalan berangkatnya jam 6.15 pagi dari Bandung dan jam 4.30 sore dari Yogyakarta. Aku rasa sih Merpati mau membuat lebih efektif aja penerbangannya dengan cara menggabungkan penerbangan Bandung - Yogyakarta dan Yogyakarta - Makassar, ha3... :) (jadi rute keseluruhannya neh: Bandung - Makassar (via Yogyakarta)). Sebagai hasilnya, besok2 kalo aku mo balik jadi musti bangun jam 4 pagi deh untuk pergi ke airport-nya.

No comments:

Post a Comment