Tuesday, February 14, 2006

Tuesday + Bad Mood

ENGLISH

First of all, I wanna say:
HAPPY VALENTINES DAY to all of you.... :)

This morning I went to school. Just like usual, we had lessons and it started at 7 AM. I had an Indonesian exam this morning. It was not very hard but also not very easy.... . Then, I went back home at 13.45 PM.

At home, I surfed the net for a while and then I took a nap. At 6 PM I went to my conversation class until 7.45 PM. Then, I went back home. Arrrggghhh... . It was a very ordinary day.... :(

I don't know why but I was in bad mood today. Because tomorrow I'm having biology and maths exams, I didn't go to anywhere, just studying and surfing the net at home. This dropped my mood to a worser level. I hope my mood comes back tomorrow... . I hate being in this mood.... :( >> because of that too, this message is also very short...

INDONESIAN

Pertama-tama, aku mau ngucapin SELAMAT VALENTINE untuk kalian semua..... :)

Pagi ini aku pergi ke sekolah. Kayak biasanya, kita ada pelajaran dan dimulai jam 7 pagi. Trus tadi ada ulangan bahasa indonesia. Nggak susah-susah amat, tapi juga nggak gampang-gampang amat sih.... . Trus, aku pulang jam 13.45 siang.


Di rumah, aku main internet bentar, trus aku istirahat siang. Jam 6 sore aku pergi ke kelas conversationku sampe jam 7.45. Habis itu aku pulang. Arrgggggghhh....... . Benar-benar hari yang biasa banget.... :(


Nggak tau kenapa aku lagi nggak mood hari ini. Gara-gara besok ulangan biologi sama matematika, aku nggak pergi kemana-mana, cuma belajar sama main internet di rumah. Ini malah bikin moodku turun ke level yang lebih buruk deh. Moga-moga moodku dah balik deh besok... . Sebel juga nih moodnya lagi kaya gini.... :( >> gara-gara itu juga, message ini juga pendek banget...

No comments:

Post a Comment