Thursday, February 16, 2006

An Ordinary Day, Open House, Going to Jakarta, and the 100th!!

ENGLISH

Today I got one more ordinary day. I think I just don't need to tell about it because you will be bored. Lol.

Well, actually next Saturday and Sunday, my school will have an open house where outsiders are invited to come and visit my school. Therefore, each class has to make one stand and every students has to be there. But because tomorrow I'm going to Jakarta until Sunday evening, I can't attend it. But it doesn't mean that I don't get involved in it. My class decides to make a drink and toast stall and 3 stalls of games. I don't know why, my friends asked me to manage the money, but because tomorrow I'm leaving, one friend helped me doing this. Well, I also helped my class creates a small marketing strategy. Lol....

Well, tomorrow morning I'm leaving to Jakarta to take my TOEFL test and NUS Entrance Examination. I'll write about it here probably next Sunday... :)

Then, finally it reaches 100!!! This is my 100th message.... :) Thanks for your attention so far and keep on reading my blog... :) Thanks very much... :)

INDONESIAN

Hari ini adalah satu hari yang biasa lagi untuk aku. Menurutku sih aku nggak perlu nulis tentang ini soalnya kamu akan bosan... . Lol.

Sebenernya, besok Sabtu dan Minggu di sekolahku bakalan ngadain open house dimana orang luar diundang untuk datang dan mengunjungi sekolahku. Makanya, tiap kelas harus membuat semacam stand dan tiap murid harus hadir. Tapi, karena besok aku ke Jakarta sampe Minggu malem, aku nggak bisa dateng. Tapi itu bukan berarti aku nggak terlibat lho ya.... . Kelasku memutuskan untuk membuat sebuah stand minuman dan roti dan juga 3 stand permainan. Nggak tau kenapa temenku minta bantuanku untuk ngurus keuangannya, tapi karena besok aku pergi, jadi satu orang temen mbantu aku tentang ini. Aku juga membantu kelasku membuat semacam strategi pemasaran kecil-kecilan. Lol.....

Besok pagi aku pergi ke Jakarta untuk ngambil tes TOEFL sama mengikuti tes masuk NUS. Aku bakalan nulis tentang ini mungkin besok Minggu... :)

Trus, akhirnya mencapai angka 100!! Ini adalah messageku yang ke 100... :) Makasih atas perhatiannya selama ini dan terus membaca blogku yach... :) Makasih bgt... :)

No comments:

Post a Comment