Tuesday, March 17, 2009

#685 - Back to Midterm

ENGLISH

Yeah, after having one long weekend, now I am back on the running gear on this midterm. Yesterday I had my fourth exam, Linear Control and tomorrow I'm gonna have my fifth test, Financial Calculus. Now actually I'm supposed to make one piece of paper of some notes for tomorrow's exam tho, but what am I doing now? Blogging, yeah, haha. I'm taking a break for a while, LOL. Wish Me Luck!!

Well, I think that's all I can write for now. There are not so many things to be written, hmmm

BAHASA INDONESIA

Yah, habis melalui sebuah long wiken kemarin, sekarang aku harus balik dalam realita UTS neh. Kemarin aku menjalani ujian keempat, Kontrol Linear dan besok aku akan menghadapi ujian kelima, Kalkulus Keuangan. Sekarang sih seharusnya aku membuat selembar kertas berisi catatan untuk ujian besok, tapi apa yang malah aku lakukan sekarang? Ngeblog, ya, haha. Aku istirahat bentar ah, LOL. Doakan yah!!

Hmm, rasanya hanya itu yang bisa ditulis sekarang. Lagi tidak ada banyak hal yang bisa ditulis neh, hmmm

No comments:

Post a Comment