Tuesday, December 19, 2006

#259 - Last Entry Before "End-of-The-Year" Mudik and 30,000!!

ENGLISH

Well, first of all, finally yesterday evening the number of visitors of my blog reached the number 30,000. That's pretty quick since the number reached 20,000 at this time, which means in the period of 4.5 months, there had been 10,000 hits (so, there were 2222.222 hits every month). It also means, in the duration of 9 months 2 weeks, there had been 20,000 hits!! He3... :) That's probably not a big number for a website, but for my web-blog, that number is just superb. Thank's All for supporting and visiting my blog... :) --> I'm gonna write a similar entry after it reaches 40,000.

Btw, I think this is gonnabe the last entry before "end-of-the-year" mudik, I'm going home next Thursday morning catching Argo-Wilis Express, departing from Bandung Railway Station at 7 AM.

Now I only have 1 subject left for the exam, English. Tomorrow morning I'm gonna have it examed, I hope I can do that well. This morning I got my fifth (of six) subject to be examed, Elementary Linear Algebra. I think I did pretty well, but unfortunately, I was careless on the fourth number, arrrgghhh... . But overall, I think I did pretty well, he3... :D

Hmm, finally after 3 days, OGGIX is back!! Yaay!!! So now I re-switch my SB to Oggix

-- quick update --

This morning finally I finished all my UAS!!! yaaayyy... :) The English Test was damn easy, I finished it in only 15 minutes (there were 40 questions actually), wakakakaka.... :)

::: 30,000!!!

BAHASA INDONESIA

Hmm, pertama-tama, akhirnya kemarin sore jumlah pengunjung di blogku mencapai angka 30.000. Itu lumayan cepet loh soalnya kan nomernya mencapai 20.000 pada waktu ini, yang berarti dalam periode 4,5 bulan, sudah ada 10.000 hits (jadi, dalam sebulan ada 2222,222 hit). Ini juga berarti, dalam jangka waktu 9 bulan 2 minggu, sudah ada 20.000 hits!! He3... :) Mungkin angka ini bukanlah angka yang besar sih untuk sebuah website, tapi untuk blogku, angka ini adalah angka yang besar. Makasih Ya untuk semua yang udah mendukung dan mengunjungi blog saya... :) --> aku akan menulis entry yang mirip besok kalo nomernya dah sampe 40.000.

Btw, kayanya ini bakalan jadi entry terakhir deh sebelum mudik "akhir-tahun", aku kan bakal balik besok Kamis pagi naik Kereta Argo Wilis, yang berangkat dari Stasiun Kereta Api Bandung jam 7 pagi.

Sekarang aku tinggal ounya 1 mata kuliah untuk ujian, Bahasa Inggris. Besok aku akan menghadapinya diujiankan, moga-moga aku bisa mengerjakannya deh. Pagi ini aku ujian mata kuliah yang kelima (dari enam), yaitu Aljabar Linear Elementer. Kayanya aku lumayan bisa sih, tapi sayangnya aku nggak hati-hati di nomer keempat, arrrgghhh... . Tapi secara keseluruhan, kayanya aku mengerjakannya dengan lumayan baik deh, he3... :D

Hmm, akhirnya setelah 3 hari, akhirnya OGGIX kembali!! Yaay!!! Jadi sekarang SB-ku balik ke Oqqix lagi deh

-- apdet cepet --

Pagi ini akhirnya aku menyelesaikan kesemua UAS!! yaaayy... :) Ujian Bahasa Inggrisnya tadi gampang bangetttt, aku nyeleseinnya cuma dalam waktu 15 menit (ada 40 soal loh sebenernya), wakakakaka... :)

No comments:

Post a Comment