Saturday, January 14, 2006

This WeekEnd

ENGLISH

Today there was nothing special at school. I got back from school at 11.10 AM (that's why I also like Saturday). I think I will have 2 most favorite days starting next week, Friday and Saturday....

This evening my friend invited me to come to her birthday party. Well, not a party actually, the word celebration is better to describe it :) I arrived at Popeye's Restaurant (where she had the celebration) at 16.45 PM. Then, at 17.30 we had dinner. Well, just to be honest, it was such a boring celebration. However, I left the restaurant at 18.30 PM.

On the way home, I got an sms from my friends. They asked me to play bowling. I accepted it. Then, I picked them up and I got back home to take some bowling vouchers. Then, we played bowling. It was not my day. I played terrible. Probably because I wore a shirt (a party shirt) at that time and I think it was unfit to be worn when we wanted to play bowling... . My arms moving were terrible and I found out that my shirt was a big obstacle at that time.

Then, after playing bowling, we had dinner (again) at Silla Restaurant. Actually at first we planned to have dinner somewhere else, but that restaurant was FULL!!! >> it had been 21.00 PM and it's still full? Wow....

We finished eating at 22.30 PM and went back home...

INDONESIAN

Hari ini nggak ada yang spesial di sekolah. Aku pulang jam 11.10 pagi (itulah kenapa aku juga suka Sabtu). Kayaknya sih mulai minggu depan aku bakalan punya 2 hari paling favorit, Jumat dan Sabtu...

Sore tadi aku diundang temenku untuk dateng ke pesta ulang tahunnya. Sebenarnya bukan pesta sih, kayaknya kata ngerayain lebih tepat deh untuk mendeskripsikan :) Aku sampe di Restoran Popeye's (tempat dimana dia ngerayain) jam 16.45 sore. Trus jam 17.30 malem makan. Umm, jujur aja nih, tadi acaranya ngebosenin banget. Trus jam 18.30 aku pulang deh.

Dalam perjalanan pulang, aku dapet sms dari temenku. Mereka ngajak aku main bowling. Ya udah, aku ok2 aja. Trus aku jemput mereka trus pulang dulu ke rumah untuk ngambil voucher bowling. Trus, kita main bowling. Hari ini bukan hariku. Aku main jelek banget. Kayaknya sih gara-gara aku pake kemeja (maksudnya untuk pesta) waktu itu dan kayaknya sih nggak cocok untuk dipake waktu kita mau main bowling.... . Tanganku geraknya payah banget dan kayaknya sih bajuku tuh penghalang terbesar deh waktu itu.


Trus, habis main bowling, kita makan (lagi) di Restoran Silla. Sebenarnya sih pertamanya kita mau makan di tempat lain, tapi tuh restoran dah PENUH!! >> padahal dah jam 9 malem tapi masih penuh? Wow...


Selesainya jam 22.30 trus aku pulang ke rumah...

No comments:

Post a Comment