Monday, September 19, 2005

Monday

ENGLISH

At school today nothing special happened. I just had 2 exams that i was supposed to do them last week but because last week i joined a chemistry competition, so i didn't do those 2 exames last week and i had to do them today. Because of that, i went back home at 14.30. Then at home i took a nap until 18.00 (i was so exhausted). At 18.00 i had dinner then i did my assignments and prepared my bag for 5 days 'trip' because i am going to Bandung tonight at 23.37 by train. I'm going to Bandung because next Wednesday i have to join a math competition there. I'm going there with my friends and one teacher by executive class Turangga Express (that's unpredictable because i supposed that we were going to Bandung by car or by business class train). The whole story about my trip to Bandung will be posted this weekend, so don't miss it!

INDONESIAN

Di sekolah tadi nggak ada sesuatu yang spesial terjadi. Aku tadi ada 2 ulangan yang harusnya aku kerjain minggu lalu tapi gara2 minggu lalu aku ikutan lomba kimia, jadi aku nggak ngerjain 2 ulangan itu minggu lalu dan aku ngerjainnya hari ini. Jadi, akhirnya aku pulang jam 14.30 siang. Habis itu aku istirahat siang sampe jam 18.00 (aku capek banget). Jam 18.00 aku makan malem trus ngerjain tugasku dan nyiapin tas untuk 5 hari 'kepergian' soale aku nanti malem pergi ke Bandung jam 23.37 naik kereta soale besok Rabu aku mesti ikutan lomba matematika disana. Aku pergi ke sana sama temenku dan guruku naik kereta eksekutif Turangga (itu nggak disangka-sangka soale aku ngira kalo ke Bandungnya bakalan naik mobil ato kereta kelas bisnis). Cerita lengkapnya tentang perjalananku nanti aku ceritain akhir minggu, jadi jangan sampe kelewatan!

No comments:

Post a Comment