Friday, May 27, 2005

Fantastic Friday

ENGLISH

Today is a fantastic day for me ( i think). At school i got some 'lucks'. First, my biology teacher cancelled the last examination (that's great, because if not, tomorrow i would have a biology examination about reproduction). Second, yesterday i forgot to study PPKN and today we would have an PPKN's examination. But luckily, the examination was easy. We just had to make a weekly schedule. Then, yesterday i heard that CARRIE UNDERWOOD wins the American Idol 4 show!!! Carrie is my favourite contestant there and if i could,i would have voted for her (but i couldn't :(( ) She is a great and perfect singer (a lot better than the first Indonesian Idol, JOY). Now, i can play internet till evening (maybe bout 5 pm). That's great!!! There is no examination tomorrow so i can relax at home...

INDONESIAN

Hari ini merupakan hari yang fantastik untuk aku (menurutku). Di sekolah aku dapet beberapa 'keberuntungan'. Pertama, guru biologiku membatalkan ulangan terakhir (itu sangat bagus,soalnya kalo enggak besok aku ulangan biologi bab reproduksi). Kedua, kemarin aku lupa belajar PPKN dan hari ini aku ulangan PPKN. Untungnya soalnya gampang. Kita cuma suru buat jadwal mingguan. Trus, kemarin aku denger2 kalo CARRIE UNDERWOOD menang kontes American Idol 4!!! Carrie itu merupakan kontestan favoritku. Kalo aku bisa, i pasti udah memilih dia dan kirim dukungan (tapi aku nggak bisa :(( ). Dia adalah penyanyi yang hebat dan sempurna (jauh lebih hebat dan bagus daripada Indonesian Idol yang pertama, JOY). Sekarang aku bisa main internet sampe sore (sekitar jam 5an). Itu sangat menyenangkan!!! Besok nggak ada ulangan, jadi aku bisa santai di rumah...

1 comment:

  1. weleh weleh...dah brp kali ulangan ga belajar...=P

    ReplyDelete