Friday, April 27, 2007

#331 - Tiring Week

ENGLISH

Well, this week is exactly one of the most tiring day in my life by mile (sound exaggerating?? Maybe, lol... :D). My exhausting Tuesday has been written here, and here it is Wednesday till Friday story (and a plan for Saturday):

Wed : Full lecture day starting from 9 AM until 5 PM. Then, I had to finish my homework. I actually didn't know the answer for question number 4 since twas so difficult, none of my friends knew the answer. Then, my friend asked me about question number 2, I told her my answer (read: I sent it via email, he3... :D). Then she offered me the answer for question number 4 she had got from seniors, he3... :D. Wow, so lucky. If I didn't get it, I was gonna use my last solving (the solving progress was correct, but my desperado was so obvious on that progress, ha3... :D Even though the answer was found).

Thu : Full lecture day starting from 10.30 AM until 3 PM. There was a discussion at the second lecture and lucky, I got 100, he3... :D After that, I had to do my layout-ing work fro BTS this edition... :( Then, I had to study for the quiz on Friday

Fri : A Macro Economics Quiz. I studied and I think I did pretty well even though I know I made some mistakes... :( Then, apparently, the second lecture, once again, was CANCELED!! Arrrggghhh... . Then, at home, I finished my layout-ing work for BTS since tomorrow I must give it to my friend to be printed and copied...

Whatta tiring week!! I have made an appointment tomorrow morning at 9 AM to service my car's air-conditioner. I don't think it works really well since now it's not as cool as it used to be, and as a result, when it rains, my car's glass turns white because the temperature different inside and outside the car. That's so dangerous...

Btw, apparently this week is a non-elimination week for American Idol!! Wow!! That was the first time in AI's history!! But next week, 2 will go, hmm... . If I have to kick out 2 right now, they will be Phil Stacey and Chris Richardson. Next week I'm gonna vote, he3... ;) I have put it on my cellphone's reminder, lol...

BAHASA INDONESIA

Hmm, minggu ini benar-benar merupakan salah satu minggu paling melelahkan dalam hidup saya sejauh ini (hmm, kedengerennya melebih2kan banget yah?? Mungkin, he3... :D). Cerita Selasaku yang melelahkan udah ditulis disini, dan ini dia cerita Rabu sampe Jumat (dan rencana buat Sabtu):

Rbu : Kuliah penuh dari jam 9 sampe jam 5 sore. Trus aku musti menyelesaikan PRku. Aku sebenere gatau loh jawaban buat nomer 4 soale susah sih, nggak ada temenku yang bisa tu. Trus temenku nanya buat jawaban nomer 2, aku kasi tau jawabanku (baca: jawabannya aku kirim lewat email loh, he3... :D). Trus dia nawarin jawaban buat nomer 4 yang dia dapet dari angkatan atas, he3.... :D Wow, bruntung banget la, soale klo ga aku mau pake cara terakhir tuh (caranya bener, tp keliatan banget putus asa-nya, ha3... :D Jawabannya jg ketemu sih)

Kms : Kuliah penuh dari jam 10.30 sampe jam 3 sore. Ada diskusi di kuliah kedua dan beruntung ni, aku dapet 100, he3... :D Habis itu, aku ngerjain tugas layout-ku buat BTS kali ini... :( Trus, aku musti belajar buat kuis di hari Jumat

Jum : Kuis Ekonomi Makro. Aku belajar sih dan kayake sih aku ngerjain dengan lumayan baik walau aku tau aku membuat beberapa kesalahan... :( Trus, ternyata kuliah keduanya, sekali lagi, DIBATALKAN!!! Arrrggghhh... . Trus, di kos, aku nyelesein tugas layout-ku buat BTS soale besok musti aku kasi ke temenku buat diprint sama diperbanyak...

Bener-bener minggu yang bikin capek dah!! Aku uda bikin janji besok jam 9 pagi untuk ngeservis AC mobilku. Aku rasa ACnya nggak jalan dengan sempurna deh, soale ga sedingin dulu tu, dan hasilnya, waktu hujan, kaca mobilku kan berubah jadi putih gara-gara perbedaan suhu di dalam dan di luar mobil. Kan bahaya banget tuh...

Btw, ternyata minggu ini adalah minggu non-eliminasi di American Idol!! Wow!! Pertama kalinya loh di sejarah American Idol!! Tapi minggu depan bakalan ada 2 orang yang tersisih, hmm.... . Klo musti milih sapa 2 orang yang akan tersisih, kali ini sih aku milih Phil Stacey dan Chris Richardson. Minggu depan aku bakal vote ah, he3... ;) Aku uda masukin tuh ke reminder hapeku, wakakakaka...

1 comment:

  1. ahahaha. iya bahaya bgt ga nyalain AC pas hujan.. berembun gitu.. kalau mo nglap kek versi mobil jadul gak ada waktu. moga2 ACnya cepet bener ya :P

    ReplyDelete