Sunday, June 19, 2005

Relaxing Sunday

ENGLISH

Today was the relaxing day for me. I got up at 8.30 AM then i had breakfast. After that i played a computer game till 11 AM then i slept again (i was so sleepy and i couldn’t stand not to sleep). I got up at 2 PM. Then at 3.30 PM i went to a restaurant at Jalan Kaliurang with my family and my parents’ friends with their family. I arrived at home at 5.30 PM then i played a computer game again. After that i watched TV till 10 PM then i played internet.... .

INDONESIAN

Hari ini adalah hari untuk bersantai untukku. Aku bangun jam 8.30 pagi trus sarapan. Habis itu aku main game komputer sampe jam 11 trus tidur lagi (aku ngantuk banget jadi i nggak tahan untuk nggak tidur). Aku bangun jam 2 siang trus jam 3.30 aku pergi ke restoran di Jalan Kaliurang sama keluarga dan keluarganya temennya orangtuaku. Trus aku sampe di rumah jam 5.30 sore trus aku main game komputer lagi. Habis itu aku nonton TV sampe jam 10 trus main internet.... .

No comments:

Post a Comment